Hiburan Telinga (!)

Edit PhotoShop :-

Assalamualaikum hadirin dah hadiran sekalian . Firstly aku nak mintak maaf pasal kali ni entry aku tak panjang, just sengkat jee . Entry kali ni pasal Edit PhotoShop . Okay, aku bukak entry kali ni sebab aku nak suruh korang usha pitcure-2 yang kena edit dengan orang-2 yang gila/sewel*janganmarahyeekak/bang* . HAHA, omeyy duh muka aku bila kena edit*perasannyaa* baek korang ckp comel cepadd, kalau tak aku sepak buntut korang laju-2 . HAHA,*jokelhakorang* okay, mesty tak sabar gila-2 kan nak tengok . HAHA, Lets start, 


  • First pitcure, nilah hasil kerja *NOORHAZIQ* ewahh, ada domo-kun, act,aku mana minat sangat domo domo nih . Takpee, thankss btw bro!  . 
  • Second pitcure, nilah hasil kerja *DYLALIXIOUS*#kakakaku . Dia nih kaki edit . Dah mcm pondan dah aku tengok , HAHA, btw, thankss jugak kakak !
  • Third pitcure, nilah hasil kerja *FEYZAZAINAL*#belovedadoptaku : ) Not Bad jugak dia edit . Btw, thankss sayang ! 
  • Lastly pitcure, nipun kakak aku yang *DYLALIXIOUS* tu editkan . Dia pun baru belajar lagi tyme tu . Memang nampak mcm tiga suku jaa . HAHA, tocey-2 .


    So, itulah pitcure-2 yang aku nak tunjuk pada entry kali nih . Tak banyak kan . Perasan, semua gambar aku pakai tudung, satu jee tak lagi . Tupun dulu aku tak reti pki tudung lagi . HAHA, aku besar nanti nak jadik ustazah lha weh . *angkatkening* Okay dah . Aku nak buad benda yang lebih penting dari haram jadah kesayangan aku nih . HAHA, okay babai SI PEMBACA : ) Assalamualaikum ; ) See you in next entry yeah ! =,="



No comments:

Post a Comment

Pengikut setia (: